loading
  • Mahukas: eelkäijast 100 liitrit rohkem pagasiruumi, jalaviibutusega avanev elektriline tagaluuk
  • Lõbus: veenev sõidudünaamika, pöördemomendi juhtimisega nelikvedu
  • Muljetavaldav: Monza Conceptist inspireeritud mõjuvalt dünaamiline kuju
  • Kaitsev: sõidurajal püsimise abisüsteem, autonoomne hädaabipidurdussüsteem ja palju muud
  • Valgusküllane: uue põlvkonna IntelliLux LED®-maatrikstuled muudavad öö päevaks
  • Ühenduses: IntelliLinki teabe- ja meelelahutussüsteem  ning OnStar koos hotellitoa broneerimise ja parkimisinfo teenusega
  • Hubane: esiklaasi, rooli ning esi- ja tagaistmete soojendus
  • Varsti saadaval: esmaesitlus Genfis käesoleva aasta märtsis, tellimine alates 17. veebruarist

Mahukas ja sportlik: uus Opel Insignia Sports TourerRüsselsheim.  Uhiuus Opel Insignia Sports Tourer on suurepärases vormis. Uus mudel järgib suure kupeemudeli sportlikku eeskuju, on kompromissitult mahukas ning äärmiselt turvaline – täpselt nagu üks tõeline lipulaev olema peabki. Teise põlvkonna Insignia avaldab muljet oma pilkupüüdva kujuga, kuni 1640 liitrise pagasiruumiga (eelmisest mudelist 100 liitrit mahukam) ning kõrgtehnoloogiliste lahendustega alates trendikatest IntelliLux LED-maatriksesituledest ja ülimoodsatest juhiabisüsteemidest kuni esiklaasile projitseeritavate näidikuteni. Lisaks on Insignia saadaval Opelile tüüpilise tippklassi ühenduvusega ja nutitelefoni integreerimisvõimalusega ning OnStari funktsiooni juurde kuuluva isikliku assistendi teenusega, mis võimaldab Insignias sõitjatel läbi OnStar Advisori hotellituba broneerida ja parkimiskohta otsida. Uus lipulaev on ka esimene Rüsselsheimis toodetud auto, mis on saadaval kaheksakäigulise automaatkäigukasti, 360-kraadise kaamera ja pöördemomendi juhtimisega intelligentse nelikveoga. Uue Opel Insignia Sports Toureri esmaesitlus toimub Genfi autonäitusel 7. märtsil ning tellimusi saab esitada alates 17. veebruarist.

Olenevalt mootorist ja varustustasemest on uus Opel Insignia Sports Tourer eelkäijast kuni 200 kg kergem.  See sai võimalikuks peamiselt tänu kergetele materjalidele ja tõhusale pakendamisele. Madalamal paikneva juhiistmega kombineerituna on tulemuseks oluliselt parem sõidudünaamika – mitte kunagi varem ei ole Opeli suur universaalkerega mudel olnud nii nobe.

“Meie uus lipulaev sisaldab rohkelt kõrgtehnoloogiat igaühele, pakkudes mõistliku hinnaga varustust, mis muudab juhtimise ohutumaks ja mugavamaks. Ja siis muidugi interjöör! Olenemata sellest, kas ajate tööasju või sõidate puhkusereisile, täidab uus Insignia Sports Tourer peaaegu kõik teie transpordivajadused. Võib lausa öelda, et tegemist on Opeli kosmoselaevaga! Ja lõpuks juhtimiselamus, mis on erakordselt dünaamiline! See auto on eelmisest versioonist oluliselt saledam ning pakub uue põlvkonna FlexRide veermikujuhtimissüsteemi,’’ ütles Opeli tegevjuht Karl-Thomas Neumann.

Kõrgtehnoloogilised abisüsteemid: veelgi mugavam ja ohutum sõit

Uus Insignia Sports Tourer on saadaval samade juhtivate tehnoloogiatega, mis Grand Sport sedaan. Nende tehnoloogiate hulka kuulub näiteks uue põlvkonna adaptiivne Opel IntelliLux LED®-maatrikstuledesüsteem, mis on endisest veelgi kiirem ja täpsem.  Ohutust suurendavad ka sellised funktsioonid nagu sõidurajal püsimise abisüsteem koos automaatse rooli töö korrigeerimisega. Lisaks on uus Insignia esimene Opeli mudel, millel on aktiivne mootoriruumi kaas. Kokkupõrke korral tõuseb see mõne millisekundiga üles, et suurendada kaugust mootorist ja parandada seega jalakäijate turvalisust.

Lisavarustusena pakutavad massaaži-, ventilatsiooni- ja mälufunktsiooniga ning AGR-sertifikaadiga ergonoomilised istmed muudavad sõidud veelgi mugavamaks. Lisaks on külgmised tagaistmed soojendusega – nagu ka esiklaas. Suur klaasist panoraamkatus pakub suurepärast vaadet. Loomulikult on Opel mõelnud ka mugavale ja puhtale pagasiruumi laadimisele. Uue Insignia Sports Toureri tagaluuki saab avada ja sulgeda, viibutades jalaga tagakaitseraua all.

Emotsionaalne pilgupüüdja: Insignia Sports Tourer Monza Concepti nahas

Mahukas ja sportlik: uus Opel Insignia Sports TourerUus Insignia Grand Sport võttis atleetlikult Monza Concept ilt juba nii mõndagi sportlikku üle, aga uue põlvkonna Insignia Sports Tourer läheb selle teemaga veelgi kaugemale. Kuigi eelkäijast veidi pikem uus mudel on 4986 mm pikkune, näeb ta oluliselt sportlikum ja nobedam välja. 11 mm laiem rööbe, suur esivõre ja Monza Conceptist inspiratsiooni saanud esituled võimendavad seda muljet veelgi. Sõiduki rühti rõhutab ka 92 mm pikem teljevahe, mis on nüüd 2829 mm’ne, ning 30 mm lühem esimene ülend. Vaataja pilk liigub mööda esiukse juurest alguse saavat ja tagaosa suunas sööstvat Opelile iseloomulikku ’’tera’’. Kroomitud tagaaknaliist sulandub dünaamiliselt kokku LED-tagatuledega ja annab vaid 1483 mm kõrgusele Insignia Sports Tourerile veelgi atleetlikuma ilme. Hõbedased katusereelingud, mis kuuluvad kõikide varustustasemete standardvarustusse, pikendavad autot visuaalselt, loovad temast veelgi madalama mulje ja tõstavad esile ülikvaliteetset disaini.

Insignia Sports Toureri side Monza Conceptiga on eriti ilmne just tagaosas, mis tundub tänu uustulnuka konkreetsetele joontele palju kergemana. Koos õhukeste ja kergelt väljatungivate topelttiiva-disainiga LED-tagatuledega mõjub uuenenud disainiga Opeli lipulaeva tagaosa äärmiselt muljetavaldavalt. Monza Concepti kõrgtehnoloogiline ilme on reaalsuseks saanud.

Lihtne laadida: eriline tagaluuk

Uue põlvkonna Sports Tourer ei ole mitte ainult elegantsem ja sportlikum, vaid ka praktilisem. Uudse disainiga tagaluugi tõttu on kaitseraua ja pagasiruumi kaugus teineteisest väiksem ning seetõttu ka laadimine lihtsam. Lisaks on ka rattakoobaste vahe laiem, mis lihtsustab kogukamate esemete, näiteks koerapuuri, paigaldamist. Pagasiruum on endisest ka 97 mm pikem ehk tervelt 2005 mm pikkune, kui tagaistmete seljatoed alla klappida. Seega on uue Insignia Sports Toureri pagasiruumi maksimaalseks mahuks 1640 liitrit ehk eelkäijast üle 100 liitri rohkem.

Selleks, et laadimine võimalikult lihtsalt sujuks, saab tagaluuki avada vaid jalaviibutusega ja ilma autot puudutamata. ’’Keyless Open’’ võtmeta avamise süsteemi olemasolul piisab, kui tagakaitseraua all kergelt jalga liigutada (maapinnale projitseeritav sõiduki kujutis näitab kätte õige koha). Veel kord sama liigutust korrates saab tagaluugi sulgeda. Nutikas süsteem tuvastab iga takistuse ja probleemi korral peatab tagaluugi liikumise. Lisaks suurendab praktilisust programmeeritav tagaluugi avanemiskõrgus juhuks, kui auto garaaži pargite. Luuki saab avada ka juhi poolel asuva lülitiga, tagaosas asuva nupuga või kaugjuhtimispuldilt.

Pagasiruumi aitavad suurendada lisavarustusena pakutavad 40/20/40 jaotusega allaklapitavad tagaistmed, mis võimaldavad luua mitmesuguseid erinevaid konfiguratsioone. Tagaistme seljatuge saab alla klappida, vajutades lihtsalt pagasiruumis asuvale nupule. Lisaks pakutakse lisavarustusena FlexOrganizer tootesarja, kuhu kuuluvad küljesiinid, võrgud ning erinevad kinnitusvahendid pagasiruumis olevate esemete korrastamiseks ja turvaliseks kinnitamiseks. Ülespoole avanev pagasikate muudab pagasiruumi pääsu veelgi lihtsamaks.

Heaolu: mugavus ja ühenduvus nii juhile kui ka kaasreisijatele

Mahukas ja sportlik: uus Opel Insignia Sports TourerKa sõitjateruumis on detailidele suurt tähelepanu pööratud. Pearuumi on endisest 31 mm, õlaruumi 25 mm ja puusaruumi 27 mm rohkem. Täiendavat luksust pakub lisavarustusse kuuluv ja üle tagaistmel sõitjate peade ulatuv 1400 x 860 mm suurune panoraamkatuseluuk. Ning esmakordselt on Insignia saadaval külgmiste tagaistmete soojendusega.

Juhikoht on kohandatud roolis istujale vastavaks. Uue Insignia Sports Toureri juht tunneb end nagu juhtimiskeskuses – ta istub madalamal ning on ümbritsetud näidikutest ja keskkonsoolist. Selged jooned ja vormikad pinnad on Opeli disainifilosoofiale truud ja muudavad auto välimuse veelgi elegantsemaks. IntelliLinki süsteemi ilma raamita puuteekraan, mis on juhi poole suunatud, kuvab tipptasemel pilti. Käsklusi saab lisaks puuteekraanile edastada ka intuitiivse asetusega kolmelt nupurealt. Ülemine rida on pühendatud teabe- ja meelelahutussüsteemile, keskmine rida küttele, ventilatsioonile ja kliimaseadmele ning alumine rida juhiabisüsteemidele.

Tipptasemel meelelahutuse ja erakordse ühenduvuse tagavad uusimad Apple CarPlayga ja Android Autoga ühilduvad IntelliLinki süsteemid. Nutitelefon ühildub sõiduki teabe- ja meelelahutussüsteemiga sujuvalt ning nüüd saab seda laadida ka juhtmevabalt. Loomulikult on pardal ka uuenduslik side- ja teenustesüsteem OnStar, mis pakub teenuseid alates automaatsest avariikutsungist kuni ärandatud sõiduki leidmiseni. Koos Insigniaga toome turule uue isikliku assistendi teenuse, mille abil saavad sõitjad paluda OnStari abilistel näiteks hotelli valida, tuba broneerida või vaba parkimiskohta leida. Lisaks võimaldab OnStar süsteemi 4G LTE Wi-Fi pääsupunkt kõikidel Insignias sõitjatel oma seadmed internetiga ühendada.

Insignia AGR-sertifikaadiga ergonoomilised premium-klassi esiistmed pakuvad elektriliselt reguleeritavaid küljetugesid ning massaaži-, ventilatsiooni- ja mälufunktsioone. Soojendusega esiklaas tagab hea nähtavuse ka külmadel talvepäevadel.

Tipptehnoloogia: IntelliLux LED® -esituled, 360° kaamera, aktiivne sõidurajal püsimise abisüsteem

Mahukas ja sportlik: uus Opel Insignia Sports TourerÕigustatult püüavad pilke Opeli uuenduslikud ja auhinnatud (juba) teise põlvkonna IntelliLux LED®-maatrikstuled, mille eest võlgneme tänu uusimale LED-tehnoloogiale ja Opeli inseneride jõupingutustele. Opel LED®-maatrikstule juurde kuuluvad nüüd 16 LED-segmenti, mis on integreeritud Insignia mõlemasse piklikusse esitulesse. Suurem LED-segmentide arv võimaldab valgusvihu kuju liiklusolukordadele kohandada veelgi täpsemalt kui varem, kusjuures üleminekud toimuvad kiiremini ja sujuvamalt. Nähtavuse täiendavaks parandamiseks kaugtuledega kurvides sõitmisel lisasid Opeli insenerid uue Insignia IntelliLux LED®-maatriksesituledele uuendusliku aktiivsete kurvitulede funktsiooni. Kurvi sisekülge valgustavate LED-segmentide valgustugevus suureneb olenevalt roolinurgast, et tee telgjoon oleks paremini jälgitav. Tähelepanu väärib ka lähituledemoodulis olev täiendav eriotstarbeline LED-prožektor, mis pakub kaugtulederežiimis täiendavat valgustust kuni 400 meetri ulatuses.

All on loetletud muud juhiabisüsteemid:

  • Esiklaasile projitseeritavad näidikud: sõidukiirus, liiklusmärgid, püsikiirus või piirkiirus ning navigatsioonijuhised projitseeritakse juhi ette esiklaasile, et juht ei peaks nende vaatamiseks pilku teelt pöörama.
  • 360° kaamera, mis koosneb neljast kaamerast auto külgedel. See võimaldab 360-kraadilist ülaltvaadet, et ka keerulised parkimismanöövrid õnnestuksid ohutult.
  • Adaptiivne püsikiirushoidik (ACC), mis mõõdab kaugust eessõitva sõidukini ja kohandab sõidukiirust. Kui vahekaugus väheneb järsult, siis algatab ACC automaatse pidurdamise.
  • Sõidurajal püsimise abisüsteem automaatse roolikorrektsiooni ja sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatusega (LDW). Kui juht kogemata sõidurajalt väljuma hakkab, siis keerab see süsteem rooli õrnalt tagasi (ja annab vajadusel LDW-hoiatuse).
  • Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatus. See süsteem tuvastab tagumises põrkerauas olevate radarandurite abil kuni 20 m kauguselt sõiduki vasakule või paremale küljele 90-kraadise nurga all lähenevaid objekte – see on kasulik näiteks piiratud nähtavusega parkimiskohast välja tagurdamisel.

Puhas sõidurõõm: pöördemomendi juhtimisega nelikvedu ja lai mootorivalik

Mahukas ja sportlik: uus Opel Insignia Sports TourerInsignia uus intelligentne nelikvedu koos pöördemomendi juhtimisega on oma klassi uuenduslikem ning tagab sõidunaudingu ja turvalisuse igas olukorras. Nelikveosüsteemis asendavad tavalist tagadiferentsiaali kaks elektriliselt juhitavat mitmekettalist sidurit, mis suunavad igale rattale täpselt vajaliku pöördemomendi, olgu tee siis kruusakattega, märg, jäätunud või lumega kaetud. Kurvides suunatakse välimisele tagarattale suurem pöördemoment, et vältida alajuhitavust ja võimaldada täpset juhtimist. Süsteem reageerib gaasipedaali vajutamisele sekundi murdosa jooksul, tagades auto stabiilsuse ja hõlpsa juhitavuse igas olukorras. Täiustatud FlexRide veermikujuhtimissüsteem võimaldab valida optimaalse olukorrapõhise sõidurežiimi. See süsteem reguleerib amorte, roolisüsteemi, gaasipedaali tundlikkust ja (automaatkäigukasti) käiguvahetustasemeid iseseisvalt või juhi valitud režiimi Standard, Sport või Tour alusel. Adaptiivse veermikusüsteemi keskmeks on uus ’‘Drive Mode Control’’ tarkvara, mis analüüsib pidevalt anduritel ja seadistustel põhinevat infot ning tuvastab selle abil juhi sõidustiili.

Kui tellimine algab, kuuluvad Insignia Sports Toureri mootorivalikusse turbolaadimisega bensiini- ja diiselmootorid koos uue põlvkonna käigukastidega. Uustulnukaks on ülitõhus kaheksakäiguline automaatkäigukast. See pakub oma klassi sujuvaimat käiguvahetust ning on alguses saadaval üksnes koos nelikveoga.

Tagasi ülesse